|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Viljestyrke, hvor er du ?!
Bestemte meg for å starte med lavkarbo igjen så fort spinalhodepinen ga seg. Nå har den gitt seg, men jeg har hatt litt vondt i hodet hver dag (som jeg faktisk tror skyldes absurde mengder karbohydrater!).
Det er rett og slett for enkelt å spise karbohydrater. Dagene føles så mye lettere organisert når jeg bare kan kjøpe en ferdigpizza, eller en ferdigsmurt baguette osv. MEN JEG VET JO AT DET IKKE ER BRA FOR KROPPEN!
I dag kjørte jeg rett og slett på med en sjokolade, og var både sulten og kvalm samtidig. Skikkelig ekkelt! Hadde helt glemt hvordan den følelsen var (og plutselig slo det meg hvor alle kiloene kom fra!).
Tok med meg mama lupes lefser fra frysern hos foreldrene mine, så i morgen blir det quesedillas til lunsj. Gleder meg! Og så skal jeg lage squashlasagne til middag i morgen (og lunsj fremover). Søren heller, lavkarbo - I'm back!
Må bare si det til dere, så ikke jeg plutselig finner ut at det er greit å gjøre det enkelt en dag til, og en dag til, og en dag til...
Føler meg dritfeit også. Vet at det er grenser for hvor mye jeg har lagt på meg på halvannen uke, og det meste er nok vann (heldigvis), men jeg føler meg helt forferdelig. Uggen i kroppen, fett som velter ut over alt, alt for mange toalettbesøk, og masse luft i magen.
Jeg som hadde gått ned 2,5 kilo siden jeg flyttet på hybel! De er nok borte. Godt det er lenge til neste gang jeg kan stå på vekta... Droppa å måle cm på mandag (siden jeg visste jeg hadde gått opp), men blir spennende å måle på mandag igjen. Håper det ikke er så veldig ille...

|