Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 17:10   #3517
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heisann. Så koselig at du stakk innom Nysgjerrig; synd du har dårlig nettilgang da - og den jobbsituasjonen kjenner jeg godt igjen....
Du er jo ikke helt alene om å ha skeiet utpå da vet du....kunne ramse opp masse navn jeg, men velger bare å nevne ett - meg selv Det er en fordel med slike dager, at en blir påminnet hvordan tingene var før. Du er snart tilbake i den vanlige tralten. Og så heldig du er som skal til syden! Bikini er obligatorisk der, og magen får du krympet når du vender om til LK igjen skal du se. Og på ferie trenger du jo ikke "ta den helt ut", men velge en gylden middelvei. Er det lenge til du skal reise da? Vi støtter deg hele veien vi; også mens du er der

Veldig bra for meg at du legger ut hva du spiste til lunsj Bente; veldig bra! Jeg havna borti salatdisken jeg, og følte meg forspist da jeg reiste meg. Men når jeg ser tilbake så ser det ikke så ille ut lell; det ble litt for mye proteiner men ellers ok. Blir fasinert av at jeg får metthetsfølelse av Cocudosen altså, vann oppå derigjen gjør det enda bedre!

Hei Pruttis! Hvordan har dagen din vært da? Høres ut som den har vært ok? Du vet at morgendagen blir den verste snuppis; så det er bare å forberede seg på det. Ha fett i nærleiken så du ikke tyr til en bolle e.l. i stedet. Jeg er sikker på at den bollen egentlig ikke smakte noe godt i det hele tatt. Litt kunstig smak kanskje? Æsj.....

Dans en dans eller syv for meg og du Bente; jeg har trukket under pleddet jeg nå, men jeg skal tenke på deg og salsaen i mens. Kanksje jeg skal være ekstra solidarisk med deg og ikle meg treningstøyet også?

Sist redigert av Dollsine : 13-09-11 kl 17:17.
  Svar med sitat