|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
titt-titt!!
Er her ( og jaggu var det mye å lese seg opp på)!
Godt du er tilbake i slagt Pruttis - GRATULERER bigtime til Bente og Sanna!!
Jeg sliter litt med netttilgangen for tiden - kombinert med mye å gjøre på jobben så kan jeg nok oppfattes som rimelig fraværende her inne. Tror ting er på plas i løpet av neste uke, da er jeg tilbake for fullt.
Jeg har skeiet ut i helgen - med maten. (Alkoholen skeier jeg ut med titt og ofte). MEN: Det var ikke verdt det. Altså, - jeg hadde besøk og vi ble nødt til å gjøre det enkelt, så det ble burger...og godis...og litt potetgull...og pizza. Gud - faktsik flaut å skrive det ned.. Men - det gikk som det gjorde, spist er spist - og jeg er sikker på at jeg la på meg en god del. Og det smakte ikke sååå godt heller. Fikk meg en erfaring (&en stor mage) - som jeg trengte. Nå er det forsøkt (å gi f...) og da satser jeg på at det blir leeenge til neste gang.
Har bestilt sydentur i dag - hvilket er en kjempemotivasjon. Både fordi jeg skal inn i en bikini og fordi at jeg sikkert vil komme til å legge på meg litt i syden. Skal ned før jeg drar. Må det. Ikke pga av noen andre enn meg selv. Skal pinadø ikke reise utenlands med den magen jeg fikk i helgen altså - den får ikke være med!!
Gleder meg som en unge!!
|