Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 14:27   #414
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av nstrau, her.

Vet alt omdet å slutte med ting ja... har klart å slutte med røyken jeg og, og har holdt meg borte fra den nå i 6 år og har IKKE tenkt å starte med den igjen nei..!
Verre blir det med pepsi maxen ja..... Den vil jeg ikke slutte med, noen laster må da jeg også få ha.. prøver mye annet før jeg prøver å kutte den...
Du skriver mye fornuftig her, helt enig i det meste, og skjønner at du har lang erfaring etterhvert..
Jeg sendte en mail til SDS, og fikk svar av Thor Foseid. Han mener problemer forsvinner om jeg kutter ut den atkins sjokoladen og IFA pastillene.... Om det ikke blir bedre da, mener han det er lurt å kutte ned på brødmåltidene... Så jeg vurderer veldig nå om jeg skal bestille en ny 14 dagers meny eller om jeg skal tilbake til å lage lavkarbo selv.... gruble gruble.....

Fint at du har fått tilbakemelding, det var jo mer eller mindre slik du tenkte selv også Jeg vil anbefale et par uker med kun et brødmåltid pr dag. SDS har et stort stort uvalg av retter som jeg synes er ganske gode altså! På denne måten får du litt innsyn i muligheter og mengde, når du skal gå over til å lage maten selv Jeg vet nemlig av erfaring (igjen...) at jeg lager litt for store porsjoner. Min plan er og kjøre på med to uker med SDS igjen om ikke lenge, så jeg får kommet ordentlig i gang. Jeg er nemlig så matlei atte!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat