Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 14:14   #3513
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I dag ble frokosten te med cocosa, lunchen ble varmrøkt makrell, røkelaks, egg og majones. Ja, de ser litt rart på meg når jeg bare spiser pålegg til lunch, men det bryr meg altså ikke!

Til middag har jeg planlagt 200g Chorizo pølser fra Idsø m fløtesaus m litt løk og paprika + smørdampet frisk asparges og brokkoli.

Deretter blir det full fart avgårde til dansingen. Tar med meg nøtter for sikkerhets skyld, men har nå greid meg uten i 3 uker, så antar det går bra i dag også

Kvelds når jeg kommer hjem blir egg og bacon har jeg bestemt, mengden litt avhengig av hvor sulten jeg er. Pleier vanligvis ta bare ett egg, så fyller jeg på med bacon og smør etter hvor mye jeg føler jeg trenger, for å holde proteinene nede og fettet oppe

Så det var min matoppdatering, Dollsine, tirsdagene må jeg ha strikt plan og allt innkjøpt på forhånd pga timetabellen, så regner ikke med det blir store avvik untatt om jeg blir slapp på dansingen og trenger de nøttene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat