Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 12:44   #1
Røsslyng
Medlem

Røsslyng sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 37
Røsslyng er på en erverdig vei

Lister meg inn til dere, jeg ...

Hei! Kan jeg hoppe inn her hos dere?
Jeg er ei jente på 23 år, er mamma til verdens mest vidunderlige gutt på 3 mnd, samboer med en vidunderlig mann og har en liten pus og en liten hund. Har alltid vært overvektig, men klarte å ta av 23 kg ved help av Herbalife og lavkarbo-kost. Så kom en vanskelig periode i livet, og kiloene rant på igjen . Så ble jeg gravid og fikk bekkenløsning, ble sittende hjemme og spise snop, det samme skjedde etter fødselen. Følte jeg ble isolert her hjemme da vi slet med ammingen og en lett grad av fødselsdepresjon, så da ble det jo snop og minimalt med fysisk aktivitet. Bestemte meg for at nå skal noe gjøres, for så stor som dette har jeg aldri vært, og ikke vil jeg være slik heller! Gikk på vekta til min svigermor, og den viste ERR
Har det virkelig gått så langt av jeg er over 150 kg...? Jeg er vel mellom 175-180 høy, og har veldig kraftig beinbygning. Skal få kjøpt meg en vekt med 180kg kapasitet på torsdagen, men startet lavkarbo i går, og jeg er virkelig gira!! Jeg SKAL klare dette, samboeren min er overvektig selv, og har hengt seg på, er herlig med den støtten! Skal ringe til treningssenteret her etterpå, og ordne meg med medlemskap. Får ikke noen offisiell startvekt jeg da, men kan gå ut i fra resultatet jeg får på torsdag

Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat