Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 09:07   #354
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Kroppen er jo helt merkelig med tante på besøk, men hvis man er flink jente og gjør det man skal gjøre så kommer jo betalingen når hun tar med seg hatten og frakken sin og reiser igjen!

Jeg har nettopp mast min tante på dør og i morgen er hun nok helt borte... er spent på onsdagen for oss begge i forhold til vekta!

Lag deg gode "tante" dager!

hehe ja, jeg har jo tante på besøk i opp til 10 dager...ikke særlig gøy. Men jeg har bestemt meg for å ikke la det ødelegge meg. Ser at vekta uansett er litt under forrige uke. Så jeg tror at når tante rød er borte så vil jeg "dette" ned 1kg ekstra (lov å håpe).

Er ganske aktiv for tiden, og det er deilig. Vi setter opp en muscal og pga dette så driver jeg med fysisk aktivitet også på mandager. Det betyr at jeg trener aktivt tirsdag, torsdag og søndag men at jeg også blir god og varm og støl på mandager. Det MÅ jo gi resultater...

Jeg tok forresten bilder av meg etter jeg startet, tror jeg hadde gått ned 3kg eller noe. Lurer på når jeg burde ta nye bilder for å se forskjellen. Jeg klarer nemlig ikke å se det, selv om målebåndet viser -8cm rundt magen.....

Litt leit at jeg ikke klarer -10kg innen 1.oktober. Jeg hadde virkelig troa på at Lavkarbo hjelper meg. Men det ser ut til at jeg ikke er en av de heldige som går ned 1kg i uken. Mest sannsynlig hadde jeg gjort det, hvis jeg hadde gått op ca 15gram karber om dagen, men jeg trives slik jeg holder på nå. Det er ikke noe vits å gjøre noe jeg ikke klarer å gjennomføre

Svar med sitat