Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 08:33   #3505
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen damer! Du har så rett Bente; det er opp til oss selv hvordan denne dagen blir. Ønsker derfor at alle tar en bli-som-jeg-vil-dag!

Kjære dere. Jeg er en tenker, og nå har jeg tenkt. Tenkt på Sanna og Bente og på hva dere spiser. Jeg har også tenkt på hva jeg selv spiser. Jeg har tenkt på hva forbrenning på LK er og at kroppen henter det den trenger fra egne lagre.
..........Jeg har tenkt på dere andre i tråden også, men dere er så unge, og det er ikke jeg.... Så jeg må sammenligne meg med de på min alder og hvordan kropper over "29++" reagerer.

Som Bente sier, vi - jeg - bestemmer selv hvordan dagen blir. Så i dag tenkte jeg, i dag er en fin dag å eksperimentere på. Så til frokost for en drøy times tid siden tok jeg 1 ss cocosa (ca 10 gram) og ca 3 g Udos og en kopp te. Og ikke noe mer. Magen er "rar" ja, kniper litt men jeg sitter og sier til meg selv (les: til den) at du har fått mat, og du har en diger "matboks" å ta av på utsiden, bare forsyn deg. Mon tror om airbagen krymper så jeg ser det i dag
Og skulle det skje at jeg må ha mat, så har jeg ett egg og en ost i beredsskap. Så til deg Sanna vil jeg si at det er meget mulig matbehovet på morgenen er psykisk slik du spurte om tidligere i tråden. Det er i dag jeg får sjekket det. Følg med i neste episode av den spennende hverdagen til Dollsine

Wish me

Sist redigert av Dollsine : 13-09-11 kl 09:48.
  Svar med sitat