Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 23:33   #7
LiseSJ
Medlem

LiseSJ sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 35
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker/har brukt Diane?

Jeg har brukt Diane de siste to mnd. Har generelt ingen plager med kviser eller noe annet, men jeg har hatt mye problemer med floraen, og siden jeg har prøvd alt som er av kurer valgte jeg å gå fra Loette til noe annet for å teste ut det også. Legen satte meg rett og slett på Diane.

Har ingen bivirkninger enda. Merker bare jeg har lenger menstrasjon. Men på loette hadde jeg bare 2-3 dager. så vet ikke om jeg kan kalle det en bivirkning selv om det føles slik for meg nå :P Er reelt sett fornøyd, selv om jeg savner sukkerpillene så jeg liksom får en rytme på å ta det hver dag...

Har ikke merket noe med kvalme heller, men kan være som du sier at jeg også tar det før jeg legger meg, og merker ikke noe spesielt mer til den..

Edit: Jeg har foresten også fått større bryster av disse.. LIKER IKKE da jeg allerede har D, og det er vanskelig nok å finne disse størrelsene uten å måtte gå innom spesial-undertøysbutikker......

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat