Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 19:13   #3489
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Huff da Pruttis. Både magetrøbbel og jobbintervju. Ikke bra noen av delene, og iaf ikke på samme dag! Et jobbintervju skal ikke være forhør, men oppleves sånn lell. Det er en viktig situasjon; en har jo tross alt søkt på jobben fordi en vil ha den ikke sant? Jeg var forresten på jobbinterju i fjor (til den jobben jeg har nå), og i dag sier de som intervjuet at de var både pågående og intense - og ubehagelige. Noe jeg ikke er enig i; jeg syntes det var mer en samtale enn jobbintervju, med humor, ikke typiske spørsmål som hva er dine svake/sterke sider, hva vil du forandre med deg selv osv. Ekle spørsmål, som jeg (skjemmes) selv har stilt når jeg har vært på den andre siden og skulle tilsette folk. Men, veldig bra du sender nye søknader!

Og lykke til med Elkjip; pass deg så du ikke får en brukt en da!

Ikke ha dårlig samvittighet snuppa; det er ikke verdt det. Spist er spist og sånn er det med den saken. Se framover, og gjem det som er bak. Du kommer det tilbake kan du skjønne; og husk det er i motbakke det går oppover. Selv om vi vil ha nedoverbakke Dette fikser du sammen med oss!!!

Bente og Sanna: Dere imponerer meg stort! Og jeg sitter med masse spørsmål jeg nå. Begge sier dere at dere ikke har skeiet ut i denne tiden. Jeg trenger å få det inn med teskje..At dere ikke har skeiet ut med høykarbomat forstår jeg, men hva med alt det andre? Har dere aldri spist mer enn en fastsatt mengde mat (les: kcal) hver dag; aldri over en viss grense med f.eks protein/kh? Og aldri LK knekkebrød eller brød?

Du sier Bente at du må under 12 g kh/dag; jeg må enda lengre ned, og ser at det er en utfordring når jeg samtidig skal passe på proteinene. Det var lettere da jeg kunne ta ost som ekstramat/måltid, men det går jo ikke mer.

Synes du spiser lite mat jeg Bente, men ser at du tar det igjen til middagen. Frokost med en kopp te og cocosa høres enkelt ut; blir ganske korte morgenritualer på det viset ja Er du mett fram til lunsjen da? Og jeg og tror salsaen får fortgang på sakene

Veldig koselig at du følger tråden hver dag Lille venn; det gjør godt å se at du vil følge oss. Lurer du på noe så er det fritt fram å stille spørsmål om det vi skriver eller annet du lurer på. Tar du utfordringen?

Svar med sitat