|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Lille venn, her.
bente1: jeg har faktisk i flere uker lurt på det samme som Dollsine, om du vil være så god og snill å dele dine dagsmenyer med oss. Gjerne flere Du gjør tydeligvis "alt" riktig. Blir veldig umotivert når vekten står HELT stille Selv om jeg ikke er så flink til å skrive innlegg, er jeg innom hver dag og leser om dere alle sammen. Håper du vil dele dine gode erfaringer med oss
Vet du, jeg tror ikke det er noe veldig spesielt med maten min, men jeg kan godt skrive ned litt oftere hva jeg har spist Det jeg tror gjør det er rett og slett at jeg aldri skjeier ut, og da mener jeg faktisk aldri. Jeg hadde ferien 1 uke i Hellas da jeg spiste ca 30-50 karber, ellers har jeg faktisk overhodet ikke skjeiet ut hele denne tiden, helt sant. Jeg tror nemlig på at en liten utskjeielse en lørdagskveld kan ødelegge jobben hele uka. Det er ok når en skal stabilisere, men jeg tror vektnedgangen uteblir da.
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hello ladies!
Plagdes med magen de siste dager, både feber og uvelhet. Slappet av med bøker, puslespill og jobbsøknader. Var på intervju i dag, et som både tok energi og pågangsmot fra meg. Snakk om 3.grads avhør Nasty! Tror heller ikke at jeg klarte svare på en tilfredsstillende måte, ble masse superlativer og vås fra min side.
Sendt ut fire nye søknader i dag. Var så skutt når jeg kom hjem, så orker ikke særlig mye mer. Spise pannekaker til middag, sliter såvel med samvittighet som bebreidelse. "#€% at jeg aldri skal komme tilbake dit jeg en gang var!?
Skrev en ganske bra tekst i går, en jeg skulle ønske jeg kunne få fortsette med. PC'en tok kveld (igjen) og er nå hos Eljøp. Elkjip. Ellers går alt i sin vante gang - dessverre.
Noe nytt her inne? Bryllup? Hussalg?
Stakkars kjære vennen min, hvorfor i allverden skal de være kiipe på intervju da. Høres ut som en skikkelig dårlig dag du har hatt, sender deg masse trøste klemmer og kjærlighet og håper du greier å sette strek over dagen og se framover mot morgendagen vennen 
|