Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 16:35   #70
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg

Opprinnelig lagt inn av dreams, her.

smgj: Tusen takk for at du tok deg tid til å se på det. Da er det vel ikke så galt likevel, jeg håpte nesten at det var helt på trynet sånn at det var en grunn til alt dette, men. Jeg vet det er teit, men det får nå bare være.

Jeg skal snart til legen og jeg gleder meg ikke. Jeg skal be om å bli henvist så jeg får hjelp, problemet er bare hvor. Jeg er livredd for å havne hos noen som dømmer meg opp og ned pga vekten min.

Vel - jeg kan bare snakke ut fra de prøvene jeg ser. Det er jo en del prøver som jeg synes "mangler" da utifra hvordan du sier at du føler deg. Jeg håper bare at du ikke gir deg. Det er altfor lett at legen avfeier det vedkommende ikke lett finner ut med hypokondri/depresjon/overgansalder (stryk det som ikke passer) og ikke går i dybden.

Vel og merke - jeg sier ikke at din lege er sånn, bare at mange kan være sånn. Uansett håper jeg at du orker å stå på og ikke gir deg.