Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 14:44   #411
nstrau
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2011
nstrau er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kutt pepsimaxen i en uke og se hva som skjer. Jeg drakk IKKE lettbrus i min gode periode på SDS og er overbevist om at lettbrusen påvirker vektnedgang OG magen! Det hjelper ikke å kommentere at SDS har kunstig søtning i maten sin når man drikker store mengder lettbrus i tillegg

Du er ikke mer avhengig enn at god motivasjon du tror på kan hjelpe deg med og slutte og drikke lettbrus, se på meg - jeg slutter stadig vekk i noen uker (og føler meg generelt MYE mer vel! )

Brødet kan godt påvirke magen din også, det er jo flust av frø og fiber Reduser antall brødmåltid - og lag deg egne små retter istedet. Du kan ta utgangspunkt i måltidene fra SDS og lage selv, feks grillet kylling i karridressing, laks, torsk og bacon osv.

Kutte ut pepsien har jeg nok ikke verken lyst eller motiasjon til... den har vært min følgesvenn i åresvis, og noe må jeg drikke forutenom vann... drikker ikke kaffe, så pepsi er min "kaffe"... så om det er eneste mulighet, så er vel ikke valget mitt så vanskelig, da får jeg kutte SDS og heller prøve meg videre på egen hånd som jeg gjorde for SDS... funka fint det også, men det jeg sliter med i lengden, er at det går så mye tid og planlegging ang matlagingen... derfor ville jeg prøve dette med ferdigretter, helt genialt å ha ferdige retter i fryseren...
Men jeg skal spise opp det jeg har å se om magen stabiliserer seg, så får jeg se hva jeg sgjør videre... og tusen takk for svar forresten!!

nstrau er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat