Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 14:30   #410
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av nstrau, her.

Ja jeg har spist lavkarbo før jeg startet på SDS, så jeg regner med det er det som gjør at det ikke går fortere nå...
Jeg bestilte den rimeligste av menyene, så det er brød til 3 av måltidene... At det ikke har gått så fort går fint, vet det kommer sakte men sikkert, men det er magen jeg plages med... mye luft og treg mage....
Drikker mye pepsi max, (som jeg forøvrig er avhengig av) uten at det har plaget meg før... spiser også en del av den sjokoladen til atkins, som står at du kan spise itillegg... Er en som svarer at det kan være søtstoffene som gir luft....? Noen som har et tips til noe som kan balansere det da kanskje..??

Kutt pepsimaxen i en uke og se hva som skjer. Jeg drakk IKKE lettbrus i min gode periode på SDS og er overbevist om at lettbrusen påvirker vektnedgang OG magen! Det hjelper ikke å kommentere at SDS har kunstig søtning i maten sin når man drikker store mengder lettbrus i tillegg

Du er ikke mer avhengig enn at god motivasjon du tror på kan hjelpe deg med og slutte og drikke lettbrus, se på meg - jeg slutter stadig vekk i noen uker (og føler meg generelt MYE mer vel! )

Brødet kan godt påvirke magen din også, det er jo flust av frø og fiber Reduser antall brødmåltid - og lag deg egne små retter istedet. Du kan ta utgangspunkt i måltidene fra SDS og lage selv, feks grillet kylling i karridressing, laks, torsk og bacon osv.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat