Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 14:22   #409
nstrau
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2011
nstrau er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har du spist lavkarbo før du startet på SDS? Hvis ikke er det en kjent sak at magen blir litt uregelmessig de første ukene på lavkarbokost, SDS eller ikke
Har du i tillegg spist lavkarbo fram til nå - vil du sannsynligvis ha blitt kvitt vannet fra før av, og dermed ikke få den veldige nedgangen første uka. Jeg hadde heller ikke særlig vektnedgang første uka, men gikk ned jevnt og trutt en kilo i uka på SDS.

Hvilken meny spiser du hos SDS? Spiser du veldig mye lavkarbobrød kan dette også være med på å påvirke både magen og vektnedgangen. Jeg spist kun to skiver hver morgen da jeg hadde så bra effekt.
En uke er uansett altfor lite til å trekke noen konklusjoner, du har jo faktisk gått ned en hel kilo, noe som er MYE siden anbefalt hastighet er en halv kilo i uka...

Trives du med maten, reduser brødporsjonene og "glem" maten - bare spis den siden den er "ferdigservert". Bruk tiden din på å være litt ute og røre på deg og nyte høsten så stresset med vektnedgang reduseres. Alle blir aldri fornøyd uansett - så jeg synes du skal skru ned forventningene dine og kos deg med ferdigmaten som gjør at du kan bruke mye tid på ANDRE ting

Ja jeg har spist lavkarbo før jeg startet på SDS, så jeg regner med det er det som gjør at det ikke går fortere nå...
Jeg bestilte den rimeligste av menyene, så det er brød til 3 av måltidene... At det ikke har gått så fort går fint, vet det kommer sakte men sikkert, men det er magen jeg plages med... mye luft og treg mage....
Drikker mye pepsi max, (som jeg forøvrig er avhengig av) uten at det har plaget meg før... spiser også en del av den sjokoladen til atkins, som står at du kan spise itillegg... Er en som svarer at det kan være søtstoffene som gir luft....? Noen som har et tips til noe som kan balansere det da kanskje..??

nstrau er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat