Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 14:01   #408
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av nstrau, her.

Hei
Har nå spist SDS i litt over en uke, er kjempefornøyd med maten, synst den er veldig god, brøda og rundstykkene supre..! Har gått ned en kilo på en uke.. er vel gentlig litt skuffet over at det ikke var mer ned... har lest så mye og mange sier de gikk ned mye til å begynne med... men jeg er vel bare veeeldig utålmodig... men viser da nedover..
men så kommer det et men... jeg har fått veldig treg mage, og luft i magen... og det er ikke noe greit... noen andre som har erfaring med det samme..?? Lurer på hva det er jeg reagerer på....? Så kjedelig, for jeg har lyst å fortsette noen uker til med SDS, passer meg perfekt..

Har du spist lavkarbo før du startet på SDS? Hvis ikke er det en kjent sak at magen blir litt uregelmessig de første ukene på lavkarbokost, SDS eller ikke
Har du i tillegg spist lavkarbo fram til nå - vil du sannsynligvis ha blitt kvitt vannet fra før av, og dermed ikke få den veldige nedgangen første uka. Jeg hadde heller ikke særlig vektnedgang første uka, men gikk ned jevnt og trutt en kilo i uka på SDS.

Hvilken meny spiser du hos SDS? Spiser du veldig mye lavkarbobrød kan dette også være med på å påvirke både magen og vektnedgangen. Jeg spist kun to skiver hver morgen da jeg hadde så bra effekt.
En uke er uansett altfor lite til å trekke noen konklusjoner, du har jo faktisk gått ned en hel kilo, noe som er MYE siden anbefalt hastighet er en halv kilo i uka...

Trives du med maten, reduser brødporsjonene og "glem" maten - bare spis den siden den er "ferdigservert". Bruk tiden din på å være litt ute og røre på deg og nyte høsten så stresset med vektnedgang reduseres. Alle blir aldri fornøyd uansett - så jeg synes du skal skru ned forventningene dine og kos deg med ferdigmaten som gjør at du kan bruke mye tid på ANDRE ting

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat