Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 12:34   #38
Janeymaleney
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: :: Bergen ::
Alder: 42
Janeymaleney er på en erverdig vei

Sv: Mer enn 50+ kg overvekt

Opprinnelig lagt inn av Succeed2011, her.

Jeg tenker også litt sånn "hjelp, kan dette gå".... Jeg gruegleder meg til å komme i gang. På torsdag begynner jeg på easylife, og lurer veldig på hvordan dette skal gå. Jeg har viljestyrke ala null, og vet at det kommer til å bli en kamp med meg selv en god stund. Men - så er jo det at jeg føler denne fedmen sakte men sikkert tar livet av meg. Alt er et ork. Jobben er slitsom, gå tur med hunden er slitsomt, gå opp trapper er slitsomt.... I det hele tatt så er livet slitsomt. Jeg savner meg som jeg var før i tiden.

Når det bikker på og blir vanskelig, så får jeg drømme meg bort til den dagen jeg kan kjøpe en kjole og føle meg bra. Jeg vet hvis jeg holder meg til "programmet", så vil den dagen komme.

Etter jeg meldte meg på easylife har jeg brukt mange, mange timer her inne på forumet og lest andres historier, oppskrifter osv.. osv. Satser på at jeg blir kjent med folk her inne etterhvert, og tenker at det kan hjelpe på motivasjonen til å fortsette.

Jeg står på startstreken sammen med deg. Let's GO :-)

Vil bare si at jeg har gått på Easy Life før,i 2008-2009. Jeg hadde mye å gå ned,og måtte gå på kun shakes og supper i 9 (!) uker i strekk. Det gikk jo som det måtte gå,men sprekker her og der. Jeg trente mye sammen med de andre og gikk ned ca 19 kg tilsammen på kurset. Dette gjorde jeg i permisjonen min,og når jeg begynnte på jobb igjen,fikk jeg ingen oppfølging (som jeg liksom skulle) og jeg falt ut av hele opplegget... Alt har kommet på igjen,og mere til

Så jeg kan desverre ikke anbefale dette kurset til deg om du syntes alt er et ork (det skal myye viljestyrke til for å holde ut så lenge på shakes og ikke få lov å spise eller tygge på noe annet!!)

Men selvfølgelig,du har nok tenkt gjennom dette grundig,og funnet ut at det passer deg

Janeymaleney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat