|
Sv: Den store felles ED-tråden
TIME PÅ ALFAHELSE mandag 05.september
1.Det ble det tatt blodprøver og jeg ble veid: 75,6 kg (vi bare MÅ få en spørsmåls smileys som smiler he he)var jo 77,1 på fredag.Dr Hetland sammenlignet de andre tallene fra min tanitavekt og noen er nøyaktig like, andre nesten helt like, så jeg kunne nok ta det kg tallet for god fisk også mente hun!
2. ventetid
3. Legetime med Hetland. Målte midjen min 12 cm inn på et år er vel ikke så galt, hun var meget begeistret og enda mer over blodtrykket, det var rene babyblodtrykket sa hun Dumt jeg ikke fikk henne til å skrive ned tallene der, var visst noe veldig mye bedre enn for et år siden. Kan 90 over 70 stemme? (Dette kan jeg lite om altså)Snakket om veien videre, skal ha en slags fase 3a, 2 lavkarbo måltider pr dag, ettersom jeg noe veldig lei av ED, så ser vi hvordan det går.
4. Dr hetland mente jeg burde trene styrketrening for å gi kroppen sjangse til å ikke legge så fort på seg ved sjeldne utskeielser, var hos klinikkens fysioterapeut, hun var et sprudlende, inspirerende menneske. Gruer litt for å lære meg alle de øvelsene, det vanskeligste blir å styre pusten rett, det var faktisk litt vanskelig . Men jeg skal gi dette en god sjangse.
5. litt ventetid
6. fysioterapeuten kom med opplegg til meg
Har glemt og glemt at jeg mente å kopierer klinikkmøte og klistre det inn her, men her er det, sent men "godt"
|