Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-11, 11:46   #37
Succeed2011
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2011
Succeed2011 er på en erverdig vei

Sv: Mer enn 50+ kg overvekt

Opprinnelig lagt inn av hope4me, her.

jeg har 65 kilo og gå ned, skal ned fra 111 kilo til 55. Det er min normal vekt i følge mbi.
fyfaen sier jeg bare,,,gruer meg som bare det..halve meg blir borte men igjen så var det min egen feil jeg ble slik føler meg helt forferdelig og tykk! har samboer men han ser ikke på meg lengre, uff ingen god sirkel og være inne i. Jeg står enda ved start streken men jeg SKAL ned, jeg må ta meg selv i sammen
Til dere andre jenter, stå på dere er flinke!!

Jeg tenker også litt sånn "hjelp, kan dette gå".... Jeg gruegleder meg til å komme i gang. På torsdag begynner jeg på easylife, og lurer veldig på hvordan dette skal gå. Jeg har viljestyrke ala null, og vet at det kommer til å bli en kamp med meg selv en god stund. Men - så er jo det at jeg føler denne fedmen sakte men sikkert tar livet av meg. Alt er et ork. Jobben er slitsom, gå tur med hunden er slitsomt, gå opp trapper er slitsomt.... I det hele tatt så er livet slitsomt. Jeg savner meg som jeg var før i tiden.

Når det bikker på og blir vanskelig, så får jeg drømme meg bort til den dagen jeg kan kjøpe en kjole og føle meg bra. Jeg vet hvis jeg holder meg til "programmet", så vil den dagen komme.

Etter jeg meldte meg på easylife har jeg brukt mange, mange timer her inne på forumet og lest andres historier, oppskrifter osv.. osv. Satser på at jeg blir kjent med folk her inne etterhvert, og tenker at det kan hjelpe på motivasjonen til å fortsette.

Jeg står på startstreken sammen med deg. Let's GO :-)

Succeed2011 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat