Den gode legetimen
Så synd at noen har så dårlig erfaring med Dr. Hexeberg.
Hun har 1. konsultasjon 1 time og de neste er på 1/2 time. Det har alltid stemt med mine timer.
Hun har konsentrert seg om mine sykdommer og forbedring av disse, vekten vil følge etter, men kroppen jobber med å bli frisk. Og jeg har det siste året virkelig forbedret min helse, på mange diagnoser jeg har slitt med i mange år.
Synes vi har en god tone, og får nyttig informasjon på det jeg spør om og det jeg ikke spurte om men er glad for blir nevnt
Hun lar det alltid bli opp til meg om jeg vil ha fortsatt oppfølging der eller hos min fastlege.
At dette er hennes profesjon, og hennes inntektskilde, ja det har hun felles med alle leger. At dette er dyrere kommer av at når man går til fastlegen f.eks., så tjener de like mye, men resten kommer fra staten.
Så at det er kommersielt det er jeg ikke enig i, hun brenner virkelig for at lavkarbo hjelper mot mange sykdommer.
Dette er ikke ment som kritikk eller mistro mot de som dessverre ikke synes de har fått den timen de ønsket, for slik opplever man legetimer ofte- og det er ingen god følelse.
Men dette skulle dere sagt, men det er jo ikke lett der og da, både forstår og har opplevd det, men da kunne hun fått en sjanse til og komme til enighet med dere om hva målet er?
Men jeg synes at dere som ikke har vært der og lurer på om dere skal, bør høre fra oss som har hatt god nytte av timene også.

|