Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 22:34   #3469
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg har ikke løpt på evigheter Har kommet helt ut av det etter ferien, og så begynte skolen med hverdagsstress osv...Nå er det 2 uker til Oslo Maraton, og jeg er langt fra klar...vet ikke om jeg kommer til å løpe...hadde som mål både denne og forrige uke at nå MÅ jeg ut og løpe igjen, men hver dag kommer det noe i veien.....sykt barn, pussing av båt, lekser osv osv...

Håper jeg rekker å komme i gang igjen, men nå har det gått så lang tid at jeg tror liksom at hele kondisen er borte igjen

Ut og løpe i morgen, Foksy-vennen - du liker det jo godt, så det blir sikkert et godt avbrekk i en stressende hverdag for deg - og selv om det har gått noen uker uten trening, så vil kanskje noe av det oppveies av røykestopp. Selv om hverdagen er stressende er det viktig at vi gir oss tid til de tingene vi føler gjør oss godt Men løpet kan du jo vurdere å utsette til en annen gang, for det kan jo lett bli en stressfaktor

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat