Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 21:59   #3468
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Høres ut som du har fått kost deg skikkelig i helgen, Foksy, kjekt med slike aktiviteter for stor og små
Og så er jeg sååå imponert over røykestoppen din kjempeflink!!! Nå er du jo over det værste også, så jeg regner med at det går enda lettere framover nå. Og så flink som du er med den løpingen din så blir det sikkert bare barnematen for deg å få av den ene kiloen igjen! Tenker du merker på løpingen at det går lettere atter røykeslutt også

Jeg har ikke løpt på evigheter Har kommet helt ut av det etter ferien, og så begynte skolen med hverdagsstress osv...Nå er det 2 uker til Oslo Maraton, og jeg er langt fra klar...vet ikke om jeg kommer til å løpe...hadde som mål både denne og forrige uke at nå MÅ jeg ut og løpe igjen, men hver dag kommer det noe i veien.....sykt barn, pussing av båt, lekser osv osv...

Håper jeg rekker å komme i gang igjen, men nå har det gått så lang tid at jeg tror liksom at hele kondisen er borte igjen

Den historien har jeg hørt før, av en foreleser faktisk (ikke han som fant den opp da )men da brukte han et glass vin til slutt i stedet for kaffe
Veldig fin da

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat