|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Jeg sier bare en ting: Helv..... ismaskin.
Signerer denne jeg også!!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Synd, jeg skulle presisert i oppskriften at det skulle ikke være bakepapir. Nettopp pga. fukten og vanskelighetene med å dra av papiret. Håper du gjør et nytt forsøk, håper så indelig du liker kaken 
Mener du at det ikke skal være papir i bunn? Hvordan skal vi få den av bunnen i forma da?? Trodde du visste at jeg ikke gir opp så lett! Klart jeg skal prøve den igjen
Så tøff du er Foksy! Aldri i verden om jeg hadde turt det der, sikring eller ikke sikring. Aldri! Takk for oppskrifta på vaffler; jeg skal lagre den med en gang. Denne tråden begynner jo å bli så stor at en ikke finner fram i den. Og det er SÅÅÅÅÅ bra.
Veldig bra du får en frikveld fra fyren denne uka Bente; blir nesten som frikveld det tenker jeg
I dag har jeg vært ute og gått turen min igjen. Et par artige opplevelser med et par lemen som skreik vilt og sprang foran meg; fine dyr med artige farger.
Som du sier Bente er det plutselig blitt en ny uke. Synes nesten vi kunne vært å jobb i to dager jeg, og hatt fri i fem. Ville ikke det vært bedre da?? Jeg skal lage matpakka til i morgen nå, og kommer kanskje innom senere i kveld.
|