Hei jenter Håper alle har hatt en fin helg! Vi har vært i Høyt og Lavtparken nede ved Hvittingfoss (Vestfold) og klatra i trærne, mellom trærne og kosa oss i helgen! Det var kjempekult, anbefales både for barn og voksne! Datteren min går bare og venter på at hun skal bli over 140 cm (mangler 6 cm) for da kan hun ta de største løypene Selv tok jeg den heftigste som innebar zipline (vaierbane) over Lågen. Den var 365 m lang og ned til Lågen var det 35 meter...heftig!! Jeg har alltid trodd at jeg har høydeskrekk, men jeg var ikke redd i det hele tatt!?! Tror nok jeg kun har skrekk når jeg ikke føler meg trygg/sikret...så det var en helt ny opplevelse for meg Har en oppskrift på vafler som visstnok skal være veldig god Dollsine, tror jeg har rappa den herfra et sted da Vafler! 3 dl rømme 4 egg 2 ts bakepulver 5-6 ts johannesbrødkjernemel (kanskje litt mye?) 1 ts kardemomme 1 ss natreen 100 gr smeltet smør Røykesluttet går fremdeles supert! Har gått opp nesten en kg på disse 3 ukene da, men jeg skal gjøre mitt beste for at det ikke blir mer...Uka er på vei også, så noe er nok vann (håper jeg!!!)