Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 09:27   #3450
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

God morgen!

Så artig at dere spekulerer på salg Sanna!! Gleder meg på dine vegne! Blir litt misunnelig jeg, men jeg får nok ikke med meg gubben på det nei. Ikke ennå i allefall. Og så vil jeg ha stor leilighet, litt fritt rundt som vi har i dag, litt utsikt - og da er valgene små. Store leiligheter med utsikt koster skjorta. Så vi blir nok her en stund til.

Og vin og ketose hører ikke sammen nei Bente. Men så koselig det er å drikke seg småbrisen mens en løser verdensproblemer Jeg blir gjerne med i kollektiv! Jeg og et par venninner her snakket mye om en slik løsning da ungene var mindre. Og vi hadde det veldig klart også, både hvor, hvordan vi løste felles utfordringer osv. Det var litt greit å dagdrømme sammen slik; hverdagen ble litt kjekkere. Jeg tror mange mannfolk nyter livets goder, slik du beskriver venninnene dine. Ikke alle er som han din Sanna; så han må du blåholde på!!! Jeg tror det skjer noe når kvinner er er hjemme med barna, evt det første året. Det er jo naturlig at den som er hjemme tar vare på hus og hjem, og at den som arbeid ute (les: mannen) kommer hjem og alt er på stell. Så begynner kvinnen å jobbe, og fortsetter å gjøre det hun gjorde da hun var hjemme hele dagene. Og vi vet alle at en vondt ting å vende er uvaner. Og mannfolk

Jeg brukte bakepapir ja Prutti, og formfett på sidene. Jeg lot den ikke stå til den slapp kanten; jeg tok den ut etter 25 min + noen til for ovntilpasning og da så den fin og gylden ut. Da den var nesten avkjølt skar jeg med kniv rundt for at den skulle løsne. Jeg lot den stå i går kveld, men den virket rett og slett rå da jeg kikket på den og den var helt avkjølt. Og så var peanøttene myke og ikke sprø, noe jeg hadde ventet. Verken du eller Bente har fått til det resultatet? Måtte bake en annen kake som ikke var LK i går kveld, og som jeg da ikke kunne spise av tok ikke skade av det, men hadde håpet på en smak da.

Noen som har hørt fra Appelsinpiken eller Nysgjerrig nok? Håper hullet er plugget Piken! Og at samboern din har overlevd denne måneden også Nysgjerrig Foksy delte oppskrift på en sjokoladekake sist; har du andre oppskrifter du kan anbefale? Jeg liker å bake, men ikke når jeg ikke får det til.

Sist redigert av Dollsine : 11-09-11 kl 09:36.
  Svar med sitat