Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 08:44   #3448
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen! Ønsker dere en god dag!

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg har jo kjempehuset, så kanskje kollektivet må bli her !
Men da må gubben få en hybel, for han er litt unik, tror jeg.
Ikke er han sur og grinete, ikke slår han, ikke drikker han (for mye), ikke er han utro. Flink i hagen, snill og grei, reinslig, god å lage mat OG LITE HJEMME !!
Vi kan jo ha han til en tjenende ånd, han er lydig og lett å be !!

Hihihihi - en tjenende ånd kan alltid komme godt med, Sanna
Godt å høre at det finnes gode unntak fra følelsen jeg sitter med fra i går kveld da
Nå tror jeg hverken de slår eller er utro disse mennene heller, så det er jo de som har det enda værre, men hvordan å verdsette disse kvinnene det vet de jammen ikke! -Stakkars skjønne småbarnsmødrene jeg hadde her som jobber livet av seg med både krevende jobber, barn og hus og hjem, med menn som sitter i sofan og ser på og forventer å bli oppvartet på samme måte som småungene sine - jeg burde vel ikke bli sjokkert Men den ene av disse jentene tror jeg ikke er mange stegene fra å flytte ut for seg selv altså.....
Uanseett, tror vi alle hadde litt på hjertet som vi trengte å få ut, så det var en befriende kveld
Og i dag har jeg hodepine....nei nei nei til alkohol i ketose

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat