Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-11, 00:42   #3446
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Da har jentene dradd avgårde. Jeg sitter her ganske så små-brisen.... Vin og ketose hører ikke sammen altså, det er jeg helt sikker på! Men kjempekoselig var det. Vi har løst mange verdensproblemer i kveld.
Småbarnsmødre jeg har hatt på besøk da, så det ble ikke så sent, så nå skal jeg også snart krype til sengs.
Men dere disse mannehistorene jeg har hørt i kveld ???? Er alle menn slik eller? Fins det noen gode eksemplarer overhodet? Vi har sittet her i kveld og planlagt jente kollektiv - kjøpe et digert hus med plass til masse flotte damer med barna sine Vil gjerne ha dere med Kom hit til kollektivet vårt!

Sanna så spennende med salg av hus da, må få oppdateringer på hvordan det går! Du kan få komme og bo i jentekollektivet om du vil

Nå får jeg sove, så det hadde vært en stille lørdagskveld her inne. Prates i morgen kjære damer, natti natt

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat