Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-11, 10:02   #3435
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg vet det var jeg som postet brødet, men jeg hadde aldri prøvd det. Kom over oppskrifta en gang det var snakk om loff tror jeg, og så sendte jeg den ut. Takk for at du delte den en gang til! Jeg forstår ikke hvorfor du er så skeptisk til den Prutti? Eggene? Jeg trodde du var eggenes beste venn??

Ikke når jeg er restriktiv til proteiner. Egg er OK i begrensede mengder. Min mening.

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Takk for info om kaka Prutti; jeg skal ha selskap og tenkte å lage denne. Da tror jeg at jeg bør bake to... Jeg kjenner gjengen og de tar aldri bare ett lite stykke!

Og så rakk jeg ikke slette den siste setningen min før du leste den... jeg er lei for det; den var på kanten og jeg skulle ikke skrevet det. Hvis det å ta medisiner til samme tidspunkt er en utfordring, så anbefaler jeg deg å investere i dosetteske. Det er det nest mest glimrende for oss medisintakere etter ostehøvelen! De finnes i flere størrelser, og er enkle å få med i handveska (takk og pris for at vi har vesker)

Har hatt dosett hele tiden, den har ikke integrert vekkerklokke, så av og til blir det skjevt.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat