velkommen tilbake Bente! Jobbreiser er ikke noe særlig; men bekrefter at vi har det bra hjemme, så noe godt kommer det ut av det. Du har jo stålkontroll på maten, det er tydelig. Og planleggingen er 90% av jobben ja, iaf på LK. Jeg vet det var jeg som postet brødet, men jeg hadde aldri prøvd det. Kom over oppskrifta en gang det var snakk om loff tror jeg, og så sendte jeg den ut. Takk for at du delte den en gang til! Jeg forstår ikke hvorfor du er så skeptisk til den Prutti? Eggene? Jeg trodde du var eggenes beste venn?? Jeg tok Udos/cocosa tre ganger i går, for å se om det hjelper. I dag skal jeg ut og lete/kjøpe tette bokser slik at jeg kan ha med oljene på jobb; vil jo ikke ha oljesøl i veska mi! Veldig bra du minnet meg på det med forbrenning!! Jeg tror frysingen er en måte å si at jeg er sulten på; og den kommer før mageknipet (denne kroppens måte å si fra om behov for mat). I sommer da jeg spiste når jeg var sulten og ikke fordi det passet sånn ift møter mv, kom sultfølelse og ikke knip. Dessverre må jeg forholde meg til klokka en del på jobb. Så får jeg heller gjøre det annerledes i helgene. Takk for info om kaka Prutti; jeg skal ha selskap og tenkte å lage denne. Da tror jeg at jeg bør bake to... Jeg kjenner gjengen og de tar aldri bare ett lite stykke! Og så rakk jeg ikke slette den siste setningen min før du leste den... jeg er lei for det; den var på kanten og jeg skulle ikke skrevet det. Hvis det å ta medisiner til samme tidspunkt er en utfordring, så anbefaler jeg deg å investere i dosetteske. Det er det nest mest glimrende for oss medisintakere etter ostehøvelen! De finnes i flere størrelser, og er enkle å få med i handveska (takk og pris for at vi har vesker). Kos deg med puslespillet; jeg er sikker på at det blir nydelig når det er ferdig. Og det skal jo ikke være enkelt skal det? Da blir det bare kjedelig Ble skremt her i morges da jeg åpnet kjøleskapet. Der lå det en flaske brus....heldigvis cola da. Men skrekken satt i meg lenge. Er kanskje mer avhengig enn jeg trodde...