Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-11, 01:13   #3431
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Endelig hjemme! Liker ikke å være på reise jeg! Greit når det er ferietur, selv om jeg ikke liker selve reisen da heller, men jobbreiser kjenner jeg at jeg har stor motstand i hele meg mot, prøver å unngå det hvis jeg kan, men av og til må man bare.
Maten har i alle fall gått bra denne gangen, god planlegging er halve jobben, er det ikke det de sier, og på lavkarbo vil jeg nesten si det er 90% av jobben

Dollsine, du spurte om det kokosbrødet. Det var du som postet det en gang, men her er det i alle fall. Jeg dropper sukrinen, synes det er unødvendig, ig jeg steker det i 1,5 liters form. Det har 80% fett og veldig lite karber, så det er bedre enn noen andre brøderstatninger jeg har prøvd. Gir definitivt ikke samme blodsukkersvingningen som andre brøderstatninger pga at det er så lite karber i kokosmelet.
-Dette må nesten du også godkjenne pruttis, det er jo nesten eksakt det samme som kokoslappene dine

"Cornelias lavkarboloff
6 egg
100 g smeltet smør
2 ss Sukrin
1/2 ts salt
90 g kokosmel
1 ts bakepulver
2 ts fiberhusk

Bland alt sammen til en "potetstappe-aktig" deig.
Stek i brödform på 180 grader i ca. 50 min"

Pruttis: Du er ikke sur og muggen, ærlig og direkte er noe helt annet Her inne har vi fullt og helt rett til å være som vi er enten vi har en god eller dårlig dag. Det går da sagtens opp og ned for oss alle. Ikke mange dagene siden jeg grein mine modige tårer her inne i alle fall

Jeg må godkjenne den, ja, naturligvis. Skeptisk til så masse egg, men det er vel det som utgjør konsistensen/massen.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat