Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 22:25   #3427
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Endelig skjer det noe i tråden! Jeg har lagt merke til at fredager er en rolig dag, men i kveld tok roligheten kaka altså.

Sint du Prutti? Synes ikke det jeg; tydelig ja. Og det er på sin plass det?

HAr skjønt at brøderstatning er fyord for deg vennen; men enkelte ganger er det nødvendig da sjøh... Det handler ikke om noe å ha under pålegget eller å tygge på; men rett og slett for å ha et alternativ til mat når ingenting annet går.

Og ja; du stiller et godt spørsmål om hvorfor jeg skal ha stevia. Det sitter i hodet som du sier, og ikke i magen. Jeg orker ikke fruktte. Jeg drikker ikke kaffe (forstår ikke dere som heller i dere litersvis av den beske fæle greia). Jeg skal ikke ha søt te, men litt supplement. Er ikke det en elegant måte å si det på?

Savner pepsien min da; det er mye kos med et glass på kveldene. Men dag en er snart over og har gått greit. Dere tror nok jeg er megaavhengig, men det er jeg ikke. Ikke nå - men har vært. Nå er det mest kos, og grunnen til at jeg kuttet det ut er at jeg ser jeg drikker mer og mer, oftere og oftere - og vet hvor det ender hvis jeg ikke passer på.

Sist redigert av Dollsine : 09-09-11 kl 23:12.
  Svar med sitat