Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 22:10   #3426
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ordet brøderstatning er for meg et skjellsord. Jeg blir rett og slett muggen av å tenke på det; prinsippet er jo klinkende klart! Trenger du noe å tygge på, ha under pålegg osv; skjær opp agurk eller squash eller hva du måtte ønske, klæsj på pålogget og knask i vei. Hva angår søtning ønsker jeg ikke kaste stein i glasshus; jeg må ha de tre slurkene for alle tabbisene jeg må ta. Jeg tar det igjen ved å være særs bevisst ellers. Nå drikker jeg (heldigvis) ikke te, så slipper den utfordringen. Synes du er flink som kutter suketter, men hvorfor anskaffe stevia da? Smaksbehovet sitter i toppen, ikke mellomgulvet
Kudos til deg for standhaftigheten ang. pepsien. Dog, signaturen min skal få stå noen uker *klem*

Jeg har vært sur i hele dag, så skal ikke skrive stort mer. Ser at jeg skriver i en streng tone, og det får så være akkurat nå. Håper dere har det fint hvaenn dere bedriver fredagskvelden med. Håper Bente koser seg litt i London. Ansiktsmaske så jeg var nevnt her en plass; god ide!

Klem

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat