God ettermiddag alle sammen! Endelig ble det helg; nå driver jeg og stusler og rydder litt i huset. Klesmaskina står på, og det er håp om å få tørket klærne ute i finværet. Jeg har nettopp gjort helgehandelen, og det ble ikke kjøpt pepsi max. Mannen min lo da jeg sa det - mon tro om han har hørt det før.... Sanna: jeg tenker mye på det du sa om sulten jeg kjenner er psykisk. Som jeg sa, så er det godt mulig. Men...jeg ser at jeg i 10-1030 tiden på jobb begynner å fryse, og da mener jeg blir kald hele meg osv. Etter dette kommer sulten. Så jeg vet faktisk ikke at jeg er på vei til å bli sulten før jeg er det. Og jeg burde ha spist litt før jeg begynner å fryse, slik at jeg unngår både det og sultfølelse. Og tanken på at nå stopper forbrenningen opp. Det tar tid å få opp tempen igjen også når jeg rekker å begynne å fryse. Så hvis noen av dere har et tips så sier jeg tusen takk for det. Det er mulig jeg må spise en ostebit i 09.30tiden for å sikre meg; kanskje det er en løsning? Og forresten Prutti: jeg har også sluttet med suketter i teen. Den satt langt inne altså... Men jeg er litt flink ikke sant? Før brukte jeg 4 (i kopp med 3,5 dl), så gikk jeg ned til 3, og til 2 og tilslutt 1. Og nå 0. Og vet dere hva; teen smaker ikke godt! Så i kveld skal jeg sende en bestilling til Iherb på stevia uten smak. Det ble helt feil med vanilje eller toffeesmak på te skjønner dere