Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 16:43   #9970
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen som har erfaring med svartfarging av klær? Jeg har en bukse som er begynt å bli grønn i stedet for svart som skulle blitt farga, og en grå t-skjorte som jeg vil ha svart i stedet. Noen tips og triks? Erfaringer med selve fargepulveret? Halp! (Photo?)

Jeg har veldig dårlig erfaring med å etterfarge klær som har blitt falmet i vask. Etterfarginga holder maks to vask, så jeg syns ikke det var verdt prisen

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Blenda vasker her i huset blenda-grått, så det er bare oppskrytt!

Blenda er bare lureri! Kun OMO som funker.

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Dere som bor eller kjent i Oslo; finnes det trikk eller buss fra jernbanestasjonen (Oslo S) til Aker sykehus, og i såfall hva står det på bussen eller trikken?

Du kan ta både 31 og 31E. 31 stopper flere steder, så om du har dårlig tid lønner det seg å ta 31E (bare sjekk at det ikke står bussterminalen på den). De går fra forsiden av Oslo S.