Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 15:22   #9958
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Forresten Photo, hvor får man kjøpt det pulveret? Og hvor mye koster det sånn ca?

Jeg har kjøpt Nitor både på Jernia, Malia og Ica.

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Dere som bor eller kjent i Oslo; finnes det trikk eller buss fra jernbanestasjonen (Oslo S) til Aker sykehus, og i såfall hva står det på bussen eller trikken?
Har fått meg tid til endokrinolog der som skal sjekke det forbistrede stoffskiftet mitt som ikke vil samarbeide. Skal ikke dit før i midten av neste måned, men stresser nå i vei med å få dekket overnatting (skal ta 42 blodprøver før klokka ni om morgenen) og hvordan jeg skal komme meg dit og tilbake.
Tenker å få gubben til å kjøre to timer til nærmeste togstasjon, og så toge inn til Oslo, men planlegger enda.

Det er bare å ta 31-bussen (mot Tonsehagen eller Grorud) fra Jernbanetorget, altså foran Oslo S, så kommer du rett til Aker Sykehus.
Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥