Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 15:20   #9957
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Dere som bor eller kjent i Oslo; finnes det trikk eller buss fra jernbanestasjonen (Oslo S) til Aker sykehus, og i såfall hva står det på bussen eller trikken?
Har fått meg tid til endokrinolog der som skal sjekke det forbistrede stoffskiftet mitt som ikke vil samarbeide. Skal ikke dit før i midten av neste måned, men stresser nå i vei med å få dekket overnatting (skal ta 42 blodprøver før klokka ni om morgenen) og hvordan jeg skal komme meg dit og tilbake.
Tenker å få gubben til å kjøre to timer til nærmeste togstasjon, og så toge inn til Oslo, men planlegger enda.

31-bussen går i alle fall fra foran Oslo S/Byporten (rett utenfor trafikanten) til Aker Sykehus. Men, jeg ville for sikkerhets skyld ringt til avdelingen på forhånd, og spurt hvilken bussholdeplass som er nærmest der du skal - mener å huske at det er to bussholdeplasser rundt der, så hvilken som passer best er litt avhengig av akkurat hvor på sykehuset du skal.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett