|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Da var jeg i London. Har hatt litt problemer med nettet her, skal liksom være inkludert i hotellprisen som jobben min betaler, men vet av erfaring at det kan være litt styr med det. Men nå har jeg altså vært nede i resepsjonen og kjeftet meg litt opp for å få det til å fungere. Jeg måtte vri litt på sannheten og si at jeg trengte det for jobben sin del, men egentlig har jeg alt jeg trenger jobbmessig her, så det var bare for å komme inn her og skravle litt med dere jeg ville ha det nettet
Var mye her jeg gjerne skulle kommentert på, så mange kjekke innlegg å lese da jeg logget inn, får gjøre det litt kort i tilfelle nettet bryter ned igjen Tar det nok igjen med masse skravling i helga.
Nysgjerrig nok: Vet du, det du skriver om deg selv høres nesten ut som om du beskriver meg altså, utrolig morsomt, blir spennende å treffes og se om vi har de likhetstrekkene som det høres ut som Og ja egotid for meg er å slappe av, rusle en liten kveldstur, lese litt bok, kose meg her! Ett par mannlige kollegaer skulle ut og drikke, men det sa jeg glatt nei til jeg.... Hadde ikke lyst, litt ego kanskje, men følte rett og slett ikke for det...
Pruttis: Deilig å høre at du har tatt tak, finn din måte du som du får det til å fungere på du, selv om du må tilpasse deg hos mamsen Hacket bloggen din??? Så kiipt da!
Dollsine: Du er verdens flinkeste til å få med deg alt om alle altså, beundrer deg for det! Så bra at du kjenner på kroppen at den er i gang igjen! Jeg skal poste det brødet når jeg kommer hjem igjen, er helt overbevist om at det er det beste av alle brøderstatninger iom at det bare er kokosmel, egg og smør, men finner det ikke akkurat nå da!
Wow det med å sette seg mål på den måten er nok kjempesmart. Det der tror jeg jeg kan få til å fungere for meg også, så det skal jeg se nærmere på når jeg kommer hjem.For en del andre ting jeg må jobbe med selvfølgelig, men også for matens del. Nå har jeg 100% fokus på vektmålet mitt, og jeg er såpass disiplinert at jeg ikke lar noe komme i veien for det. Men jeg er superredd for hvordan det skal gå når jeg kommer dit, mye lettere å være udisiplinert og skli ut når en ikke har ett mål å jobbe for
Jeg valgte i dag å kjøre innom ett sted og spise middag på vei til flyplassen, der vet jeg at jeg får tilpasset maten. Tok med meg cocosa og litt baconcrisp for å ha til kvelds her på hotellet. Frokost blir nok egg og bacon, til lunch har jeg tatt med muffins i tilfelle de ikke serverer noe spiselig - så eneste utfordringen på turen blir å finne ett sted som serverer spiselig middag i morgen.... Jada, jeg vet, er litt kontrollfreak, nekter ikke for det, men jeg synes bare ikke det er verdt å ødelegge noe bare for at jeg må i noe møter her!
Nettet holdt, så det ble litt mer enn jeg trodde det skulle bli her, nå skal jeg ut en tur og ta en røyk (fyyyyyy) før jeg legger meg litt ned med boka mi.
|