Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 21:53   #58
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodprøver ala Sofie Hexeberg

Hmmm, jeg er faktisk litt i tvil om hva jeg vil anbefale deg, jeg har selv gått der, så lenge jeg fulgte ED-dietten gikk jeg ned, men Hexenberg ønsket at jeg skulle begynne å spise vanlig mat, men jeg følte ikke at det funket, jeg savnet å få en oversikt som viste meg eksakt hvor mye jeg skulle spise av protein, fett og gr.saker, men følte aldri jeg fikk noe klart svar på det. Synes jeg brukte mye tid og penger på å teste ut selv hva jeg tålte og ikke og syntes i grunn ikke hun lærte meg så mye nytt eller var til så voldsom hjelp. Det eneste var at jeg jo hadde presset på meg siden jeg skulle bli veiet og at jeg fikk skrevet ut "respet" på Eurodietten.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat