|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Fnis. Jeg har begynt. Men takk for påminnelsen! Og; interessen
Godt å føle seg ønsket en plass - og særlig her inne. Mitt ønske er at alle føler seg velkomne og ønsket her inne, i vår hverdagslige konversasjon om alt mellom himmel og jord. Alt fra mine hemorroider til Dollsines oppussing, fra Bentes salsa til Rikkemors innredning. Selv om hun er opptatt med skolen. Savnet! Fra nysgjerrigs temperament til appelsins spinalpunksjon. Det er så godt å være en del av dette!
Sitter i sofaen her, hører på en herlig CD mamma fikk fra stedatteren til farfar i USA. Brad Paisley, har noen hørt om han? Country, men så nydelig! Aldri vært særlig fan av country, men dette er ren terapi! Sukk.
Stekte kokoslapper, men konsistensen var merkelig. For lite væske, var som å tygge betong. Mamma spiste de opp, 20 gram brunost på (ca 7 karb). Det endte opp med en halv potet og fiskeboller på meg. Da regner jeg at kvoten er fullt opp. Nuvel, ketosen er i sikte endog. Gleder meg!
Bloggen min har vært hacket mens jeg har vært på ferie. Det synes jeg var ubehagelig. Jeg og mitt behov for anonymitet....
Noen som har hørt fra Karbomamma? Og Rikke?
Smask