|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Du som virker så fredelig, Nysgjerrig nok, skulle nesten likt å lese det innlegget bare for å se hvordan du er når du er skikkelig sinna Hormoner er ikke alltid helt gode altså, jeg har heldigvis aldri vært særlig plaget med pms problemer, så jeg har egentlig bare erfaring med å være ekstremt hormonell fra mens jeg var gravid og like etter fødselene, men jeg har jo en del venninner jeg ser det er best å tå varsomt rundt visse tider i måneden. Ikke så mye å gjøre noe med, men heldigvis går det over, da.
Og tusen tusen takk til deg søte vennen Dere er så skjønne her inne, fantastisk deilig å ha dere I forhold til healeren så husker jeg alt vi har snakket om i hodet mitt, men det er den omsettningen til å få følelsene til å forstå det som jeg ikke begriper, der gjør hun ettellerannet "hokus-pokus" når jeg er der som får meg til å føle meg mye bedre, og ikke fatter jeg hva det er, men det virker i alle fall...... Kanskje over litt tid så blir det værende i meg litt mer permanent, det er i alle fall det jeg håper på. I tillegg til at jeg selv selvfølgelig hele tiden jobber med min egen mentale bevisstgjøring på hvordan og hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. Håper de to tingene sammen får meg i bedre "mental balanse".
Det med å få noen venninner til å fortelle meg litt om hva de setter pris på ved meg var egentlig en veldig god ide. Jeg tror jo jeg vet ca hva de vil svare, men kanskje kan jeg få meg noen overraskelser, ikke alltid en blir oppfattet slik en tror en blir oppfattet, så kanskje kan det få meg til å se andre sider ved meg selv. Tusen takk for det rådet, det vil jeg definitivt prøve ut!
Nå må jeg gjøre noen småting her unna før jeg drar ut til flyplassen. Forhåpentlig er jeg online i kveld, hvis ikke får vi snakkers sent fredag.
Klem til dere alle skjønne damene mine
Artig at du oppfatter meg som fredelig - hohoho!! Jeg har nok fått tildelt en god dose med temprament fra starten av - må nok innse det.. Men jeg går ikke rundt å bjeffer eller biter folk - (sett bort i fra kanskje den ene uken, men jeg blir egentlig mest deprimert) - men jeg blir nok oppfatte som veldig tydelig og veldig sterk. Hvilket er hyggelig, helt til jeg føler at folk tillegger meg at jeg tåler all verden. For det gjør jeg ikke. Fint mulig å være en tøffing uten å samtidig være følelseløs! Jeg er jo ikke imun mot skit jeg heller. (Vurderer å trykke opp en tskjorte med den teksten på noen ganger)
Jeg tror på å få inn ting via flere kanaler. Selv om du kan gjette hva venninder svarer på spørsmål så har det en ekstra effekt om du hører de si det høyt. Og skriver du det ned og leser det i ettertid har du fått det via enda en kanal. Tror det forsterker. Vært et forsøk!
Kos deg på tur, -
Hvis du ikke rekker noe vimsing rundt, så kanskje du rekker noe ego-tid. Jeg pleier å ta med meg hårkur / ansiktsmaske så føler jeg at jeg pleier meg selv mens jeg sitter på kjedelige hotellrom og forbereder meg til neste dag. 
|