|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Halloooooooooo!!! JEG ER HER!
Er innom hver dag via mobilen, men på den får jeg ikke postet svar (Gammel mobil - event gammel dame). Så skrev jeg et laaaangt innlegg i går, også lot det seg ikke poste. Ble sint - og det ironisk var jo at jeg hadde skrevet mye om sinne. Bare så dere vet det så ble dere spart for et skikkelig møkkainnlegg! Har den berømmelige uka - og da er jeg ikke god altså. Synes livet er for jævelig, ser null verdi i meg selv og finner egentlig mest feil og mangler på de rundt meg også. Grusomt. Og det skyldes jo hormoner som jeg ikke får gjort så mye med. + at det medfører sjokoladesug = dobbelt urettferdig!!
Bente: - du Bente. Jeg føler så med deg!! Bra du opplever at du får hjelp av healeren. Hvis du synes det blir for lenge mellom hver gang så kanskje du etter en time skal skrive ned det viktigste dere kom fram til - lage et referat - så kan du titte på det i mellomperiodene, for å minne deg selv om hva som ble sagt og for å holde prosessen mentalt gående i hodet. Men - bare for å si det: du er verdt mye!! Du er kanskje bare verdt noe for noen få, men undelig mye for mange andre. Du er verdifull for meg. Du skylder du deg selv å finne verdien i deg selv også. Men det kan du jo få folk rundt deg til å hjelpe deg med også - spør en god venninde hvordan hun ville beskrive deg, hva dine beste egenskaper er - eller hva det er ved deg som gjør at dere er venninder. Også er du rask med å suge til det de svarene du får.
Du som virker så fredelig, Nysgjerrig nok, skulle nesten likt å lese det innlegget bare for å se hvordan du er når du er skikkelig sinna Hormoner er ikke alltid helt gode altså, jeg har heldigvis aldri vært særlig plaget med pms problemer, så jeg har egentlig bare erfaring med å være ekstremt hormonell fra mens jeg var gravid og like etter fødselene, men jeg har jo en del venninner jeg ser det er best å tå varsomt rundt visse tider i måneden. Ikke så mye å gjøre noe med, men heldigvis går det over, da.
Og tusen tusen takk til deg søte vennen Dere er så skjønne her inne, fantastisk deilig å ha dere I forhold til healeren så husker jeg alt vi har snakket om i hodet mitt, men det er den omsettningen til å få følelsene til å forstå det som jeg ikke begriper, der gjør hun ettellerannet "hokus-pokus" når jeg er der som får meg til å føle meg mye bedre, og ikke fatter jeg hva det er, men det virker i alle fall...... Kanskje over litt tid så blir det værende i meg litt mer permanent, det er i alle fall det jeg håper på. I tillegg til at jeg selv selvfølgelig hele tiden jobber med min egen mentale bevisstgjøring på hvordan og hvorfor jeg reagerer som jeg gjør. Håper de to tingene sammen får meg i bedre "mental balanse".
Det med å få noen venninner til å fortelle meg litt om hva de setter pris på ved meg var egentlig en veldig god ide. Jeg tror jo jeg vet ca hva de vil svare, men kanskje kan jeg få meg noen overraskelser, ikke alltid en blir oppfattet slik en tror en blir oppfattet, så kanskje kan det få meg til å se andre sider ved meg selv. Tusen takk for det rådet, det vil jeg definitivt prøve ut!
Nå må jeg gjøre noen småting her unna før jeg drar ut til flyplassen. Forhåpentlig er jeg online i kveld, hvis ikke får vi snakkers sent fredag.
Klem til dere alle skjønne damene mine
|