Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 13:38   #3409
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Halloooooooooo!!! JEG ER HER!
Er innom hver dag via mobilen, men på den får jeg ikke postet svar (Gammel mobil - event gammel dame). Så skrev jeg et laaaangt innlegg i går, også lot det seg ikke poste. Ble sint - og det ironisk var jo at jeg hadde skrevet mye om sinne. Bare så dere vet det så ble dere spart for et skikkelig møkkainnlegg! Har den berømmelige uka - og da er jeg ikke god altså. Synes livet er for jævelig, ser null verdi i meg selv og finner egentlig mest feil og mangler på de rundt meg også. Grusomt. Og det skyldes jo hormoner som jeg ikke får gjort så mye med. + at det medfører sjokoladesug = dobbelt urettferdig!!

Appelsinpiken: Når de har punktert deg så får de i det minste lappe deg sammen igjen. Og det er bra du blir sjekket i alle bauer og kanter - men ta kontakt med fastlegen din. Sykehus sjekker at det ikke er noe forferdelig galt, mens legen sjekker resten. Be om en utvidet blodprøve som kan gi deg en tilstandsrapport over vitaminer og mineraler!

Bente: - du Bente. Jeg føler så med deg!! Bra du opplever at du får hjelp av healeren. Hvis du synes det blir for lenge mellom hver gang så kanskje du etter en time skal skrive ned det viktigste dere kom fram til - lage et referat - så kan du titte på det i mellomperiodene, for å minne deg selv om hva som ble sagt og for å holde prosessen mentalt gående i hodet. Men - bare for å si det: du er verdt mye!! Du er kanskje bare verdt noe for noen få, men undelig mye for mange andre. Du er verdifull for meg. Du skylder du deg selv å finne verdien i deg selv også. Men det kan du jo få folk rundt deg til å hjelpe deg med også - spør en god venninde hvordan hun ville beskrive deg, hva dine beste egenskaper er - eller hva det er ved deg som gjør at dere er venninder. Også er du rask med å suge til det de svarene du får.

Dollsine: På vei langt inn i ketosen igjen? Blir bra veit du!!
Når det gjelder Køben så er det i alle fall min favorittby #1 - men jeg kjenner deg jo ikke sååå godt, så det er vanskelig å komme med treffende anbefalinger. Er du "alterantiv-hippi & tarot-dame" eller "pub-til-pub-dame", "shop-to-you-drop-dame" eller "kunst-og-kultur-dame"?
Jeg pleier å shoppe jeg da, med pustepauser på div pub'er. Sist så hadde jeg kjøpt med to blader til samboeren, også plasserte jeg har rundt på puber, mens jeg handlet på butikkene i nærheten. Fungerte utmerket for oss begge to. For hver pils han tok rakk jeg par-tre butikker, - så flyttet vi oss et hakklengre bortover. Genialt!

Pruttis: VELKOMMEN HJEM!!! Du sa tidligerer at vi skullemine deg på at det var torsdag - så da er det herved gjort. Hvorfor ikke starte i dag? Så føler du deg litt bedre i morgen. Første dagen i resten av ditt liv - og det er kun du som kan velge hvor det bærer avsted. Ser du har mye å gjøre framover (jobb, bolig, psykolog + + + ) - men jeg vil tro at hvis du starter med kostholdet så vil det andre gå lettere. I ketoserusen veit du.
Jeg er glad du er tilbake i allfall. Liker best at folk er "på plass" jeg.

Foksy: Jeg sliter selv med å huske hvem som sa hva, tar litt tid å få plassert dere ift hverandre. Betyr vel egentlig bare at dere er likeverdig og likestilt - og det er jo en fin ting.

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat