|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Bente: Hjertelig takk for en hard, men kjærlig hånd. Jeg kommer til å printe ut innlegge ditt og lime det inn i dagboka, så kan jeg kikke på det når jeg trenger det.
Nå er baconomeletten fortært. Masse purre og rødløk, det liker jeg.
Fortsatt sulten, da... Innkalt til intervju! HOH! Men; jeg hadde misforstått fullstendig. Jeg trodde nemlig stillingen jeg ikke ville ha var i somatikken, altså på en avdeling hvor det bare jobber sure megger. Men! Det var i psykiatrien! Og dét har jeg lyst til å prøve meg på! Så, god start!

Bra start, vennen, sulten gir seg om noen dager vet du, just hang in there!!!!
Og så kjekt at det var akkurat den jobben du hadde lyst på da! Masse lykke til på intervju, jeg har en god følelse på at det ordner seg
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Bente: wow, god tur til London! Er det bare jobb, eller blir det tid til litt shopping og moro også? 
Veide meg i dag, og jeg har nådd milepæl nr 2!!!!!!!!! Vekta viser at jeg har kommet meg ned på 67 tallet, 67,9!!!
Wow gratulerer, så kjekt, nå er det jo ikke langt igjen til "brudekjolevekta"!!! Sååå herlig når en kommer til delmålene sine. Mitt neste delmål nå er å komme under 70, er såå spent på om jeg kommer dit ved neste veiing eller om det tar litt lengre tid. Kommer kanskje litt an på hvordan jeg greier å løse matutfordringene på reise disse to dagene....
Nei, på disse jobbreisene er det aldri tid til noe shopping og kos er jeg redd. Ting som må forberedes kvelden før møtene, så møter hele dagen og direkte ut på flyplassen rett etter jobb. Kontoret og hotellet er litt i utkanten (Paddington), så jeg kommer ikke en gang til å dra inn til sentrum
|