Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 08:58   #3405
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Kjæreste Pruttilutten:
Du vet den selvforakten er din aller værste fiende, den drar deg bare lengere ned, hent fram målbevisstheten, viljen, styrken inne i deg, den er der, det vet du godt vennen. Ikke se mer i det speilet om det hjelper, ikke fokuser på vekta eller diett.no. -Fokuser kun på hvodan du vet du må spise for at du skal føle deg bedre, du kan jo dette så godt, bruk all den kunnskapen du besitter! Og hvis jeg også får lov til å være litt sjefs-bossy her: Start NÅ! Glem hvordan dagene har vært, glem hvordan denne dagen startet. Det er akkurat her og NÅ du endrer på hvordan resten av dagen og dagene framover blir. Jeg tror du vil føle deg utrolig mye bedre så snart du er på riktig vei! Og ja, du klarer kanskje ikke å gjøre alt 100% som du ønsker det så lenge du bor hos mamma, men 90% er også bra, og grønnskaer og egg er bedre enn brød og sjokolade! Ekstra fett kan du enkelt tilføre selv. Og så kan du tilby deg å lage en del av maten, slik at du får mer kontroll på hva den inneholder. Hold fast i den viljen din, jenta mi!!!! Dette er sagt med stor kjærlighet altså, det håper jeg du vet

Jeg har forresten laget den Peanøttkaka di, og jeg synes den ble kjempegod. Serverte den både til ungene, som er glad i lavkarbo mat og datteren min sin samboer som er høykarbo-freak, og alle spiste godt og syntes den var kjempegod! Kommer definitivt ikke til å bli siste gang jeg lager den, nei!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat