Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 08:26   #3402
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen!

Prutti: Velkommen hjem! Håper du får den jobben du ønsker deg, det hadde vært så kjekt, skal holde alle fingre krysset for deg!
Og du vennen: Snu ryggen til den selvforakten og skamfølelsen, den hverken hjelper deg eller fører noe godt med seg ( sagt av en med laaaang og altforstor erfaring med selvforakt). Ta heller å hold godt fatt i den målbevisstheten og viljestyrken din, den vil hjelpe deg igjennom hver eneste dag framover og gi deg all den styrken du trenger til å komme dit du vil. Håper de første dagene med kostomlegging ikke blir så altfor tunge for deg, du vet jo fra før hvor mye bedre du vil føle deg så snart du er stabilt i ketose en stund. Masse lykke til vennen. -Og så er vi her vet du - få det ut her inne, det er derfor vi er her

Foksy: Jo jeg føler faktisk at den healeren hjelper meg veldig. Det eneste er at jeg kunne tenke meg å gå litt oftere, men det er også et økonomisk spørsmål..... Har veldig fokus på å få meg på et følelsesmessig bedre sted, at jeg skal fokusere mere på meg selv og hva mine behov er og å få fram den styrken jeg har boende i meg. Tror egentlig dette vil hjelpe meg på mange områder når jeg kommer dit. Men inngrodde mønstere kan være vanskelige å endre, så litt tid må jeg vel regne med at det tar.
Og den kaka di så veldig god ut mmmmmmm. Tror jeg må prøve den en gang

Reiser til London for et jobbmøte rett etter jobb i dag, kommer hjem sent fredag kveld. Jeg tar med meg pc, men vet ikke helt om det er nett jeg kan koble meg på på det hotellet, og morgendagen er jeg i møter fram til jeg reiser til flyplassen igjen. Kommer innom og hilser på ett par ganger i løpet av arbeidsdagen i dag, hvis det lar seg gjøre, men om dere ikke hører noe fra meg før fredag kveld, så vet dere nå i alle fall hvorfor.

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat