Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-11, 01:09   #3400
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei i natten alle sammen
Gratulerer med dagen som var Prutti og lykke til med alle omveltingene som venter deg *krysser fingrene for ønske-jobben*

Appelsinpiken...midt i all lesingen siden sist ble jeg fryktelig bekymret for deg!!! Håper de finner en eller annen ufarlig ikke-kronisk tilstand, og at du kommer deg fort igjen og får fortsatt studiene!! Sender deg en stor

Bente1, om du ikke føler healer gjør det store for deg ville jeg prøvd tankefeltsterapi. Det gjorde underverker for meg, jeg fikk tatt et skikkelig oppgjør med fortida, og bearbeidet ting jeg ikke visste plaget meg engang...høres rart ut, men det lå ting under overflaten som kom veldig tydelig frem bare jeg turte å se etter..
For du har kommet langt når du ser at det er fortiden din som setter grenser for fremtiden. Det videre skritt vil være å avfinne seg med fortiden, bearbeide og bestemme hvordan fremtiden skal se ut...høres veldig enkelt ut i teorien da

Dollsine, jeg synes det høres ut som om du periodevis er ganske streng med deg selv, men at du deretter faller litt fra? Mulig jeg tar helt feil nå, jeg er jo bare delvis innom og leser sporadiske innlegg...men rødvin f-eks stopper iaf opp forbrenningen..? Ellers må jeg si at jeg beundrer deg for pågangsmotet ditt, og din evne til å tenke på andre! Og dette er ikke ment som kritikk, bare en refleksjon jeg har gjort meg...

Dere andre her inne, jeg har lest det meste siden sist, men jeg klarer ikke å huske alt jeg har lest innen jeg kommer til enden og skal skrive selv

Men jeg synes iaf at det er flott at tråden fremdeles er så levende, og at dere holder ut alle sammen! Jeg har sakte, men sikkert kommet meg over på ordentlig lavkarbo igjen, og jeg har omtrent ikke-eksisterende røyksug...det gikk SÅ fort over, helt merkelig!

I dag har datteren min fått være kokk, og med min lille hjelp har hun laget lavkarbosjokoladekake Her er link

Men jeg laget kremen oppå fra eget hode...
Tok ca 50-60g romtemperert smør, blandet med sukrinmelis (en god dæsj )og 3-4 stooore toppede ss mascarponekrem, hurtigvispa dette sammen, og spedde med kremfløte til den fikk en grei konsistens Deretter strødde jeg i bakekakao mens jeg vispa og til slutt 1-2ts sterk kaffe og litt mer kremfløte for konsistensen... Sier seg selv at dette blir vanskelig for andre å følge. MEN resultatet ble fantasisk!!! Den kremen ble den beste jeg noen gang har smakt! Nydelig luftig, kremete, mørk og fyldig...

Tanten min kom overraskende på besøk i kveld, og hun fikk da smake sin aller første sukkerfrie kake. Hun digget den!!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat