Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 23:40   #5
Noenkiloformye
Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Noenkiloformye er på en erverdig vei

Sv: Vektnedgang i svangerskapet

Opprinnelig lagt inn av Sjokoladebananen, her.

I mitt forrige svangerskap så gikk jeg jevnt og trutt opp i vekt, til tross for at jeg nesten ikke fikk i meg mat de 3 første mnd pga kvalmen. Spiste kjempesunt resten av svangerskapet men gikk alikevel mye opp i vekt. Så for min del så tror jeg hormonene hadde en stor rolle å si for vektøkningen min. (De 3 sist mnd av svangerskapet smalt kiloene på for å si det sånn...)

Spis sunt, rundt 100 kh, gå deg en lang tur hver dag og ikke fokuser så mye på vektnedgang. Kan lett bli en stressfaktor. Kos deg heller med den lille i magen!

Ja enn at det er en liten en i magen Alt føles så riktig denne gangen <3

Må innrømme at de ryggproblemene er utroli skumle. De siste anfallene (har periodevis isjias smerter) har jeg mistet kontroll over mine egne bein, og min mann har måttet flytte meg rundt i senga fra liggende på rygg til sideleie, fordi jeg har vært totalt ut av stand til det selv

Men jo, dere har jo rett, en bør ikke fokusere på vektnedgang i svangerskapet. Vil gjøre alt jeg kan for at denne spiren overlever <3

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat