|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
The boss is back. Endelig et tastatur å skrive på! Mål for natten: File negler. 3 meter lange snart, er faktisk ubehagelig å skrive (og jeg er vant med negler )
Nå skal dere høre; jeg starter i morgen. Det blir hardt og jeg kommer til å bli grinete. Her sitter jeg i sofaen, kofferten er tømt og vaskemaskinen går. Kom hjem for 33 minutter siden. Grændisen er snart fortært - men jeg er bevisst på ALT nå. Har alle pigger ute. Selvforakten er stor, speilet har jeg mest lyst å hyle til, og jeg har et stoooort behov for å isolere meg. Jeg skammer meg. Jeg har lagt planen klar; den skal bare skrives ned. Jeg kommer ikke til å bruke diett.no fordi den sliter meg ut. Kun til bruk i sammenheng med oppskrifter, men ikke ellers. Det er noe mann...........! Vi trenger ikke stress!
Nå har jeg også bestemt meg for å ikke røyke mer. Jeg har en melding på telefonsvareren ang. jobbintervju - på den jobben jeg søkte på som helgardering. Jeg vet jeg får den om jeg stiller til intervju - men det er ikke den jobben jeg ønsker. Jeg får ringe på den jeg ønsker mest å forklare situasjonen, rett og slett.
Viktigste framover nå er a) kontakte psykolog b) ordne jobb c) få orden på kosten d) skaffe en plass å bo e) forholde meg kun til snusen enn så lenge f) bake kake
Er rastløs, så skal hive meg rundt her. Skrives i morgen. Sov godt og fredfullt <3