Jeg kommer til å spise mer ost Bente, slik du sier. Og brøderstatningen var grei å ha de første dagene. Og sikkert litt senere også, når jeg ikke har annen mulighet. Men da blir de enkelttilfeller. Utfordringen blir å holde proteinene nede, for suget etter "noe" kommer når det blir for mye av dem. Men det vet jo du alt om du og Menyen blir omelett til frokost med brokkoli og blomkål + masse krydder for smaken skyld, det var - og blir - fast innslag. Med masse smør oppå. Lunsj = salat med isberg og agurk, evt litt feta, og enten rømme eller olje - alt etter om jeg har ost i. Alt for å holde proteinene nede. Middag; brokkoli/blomkål og kjøtt/fisk i en eller annen form. Kjedelig ja - men nødvendig - også ja! Første dose av udosen er tatt; synes ikke det var så ille. Fryktet at jeg skulle få tranopplevelse, men det smakte linfrø og det er jo godt? Cocosaen tar jeg fortsatt med toffeesmak da; den sliter jeg med. Bruker den brune varianten og ikke den med kokossmak. Gjør det enkelt og blander oljen i en tett boks, har oppi noen dråper stevia og lar det stå i skapet. Voila og jeg har et deilig mellommåltid Nå er det sengetid; vi skravles i morgen vi? Klemmer til alle venner, både til de som kikker innom tråden en gang i blant og til de som er her oftere