Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-11, 20:20   #3388
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Vet du Dollsine, min egen psykoanalyse på meg selv er denne: Jeg fikk med meg en følelse av lav egenverdi fra barndommen som delvis gjør at jeg velger feil type menn, delvis gjør at jeg alltid behandler dem som om de har større verdi enn meg, noe som igjen gjør at de begynner å behandle meg som om jeg er mindre viktig enn de er, til slutt går det på trynet og det blir nok en bekreftelse på den harde leksa jeg fikk i barndommen - og så har vi sirkelen i gang..... Jeg tror jeg både må lære meg å i større grad sette meg selv i sentrum, samt må jeg kanskje få noen andre til å velge mann for meg Selvinnsikten tror jeg ikke det er så mye i veien med, men det er et stort sprik mellom det hodet vet og det hjertet føler....

Det du forteller høres veldig kjent ut Bentevennen! Det blir som en evig runddans som en får følelsen av at en ikke kommer ut av. Derfor er det så viktig å jobbe med saken, jobbe med temaet - og selv om det gjør at en tryner likevel, så tryner vi på en annen måte. Kanskje ikke dummen at andre velger mann til deg Går du fortsatt til healer? Snakk med ham/henne om dette, få det ut av kroppen vennen. Veldig bra du gikk hjem tidligere fra jobb i dag - det er også en måte å ta seg selv tilbake, og på verdsetting av deg selv. Bra!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Håper fettet fikk varmen litt opp i deg igjen Dollsine, sliter du med abstinenser, eller går det rimelig bra?

Tror jeg trenger noen dager på å få igjen varmen; foreløpig har jeg fyrt i både ovnen og satt på varmepumpa Men jeg har kastet jakka, så det virket kanskje med en gang? Har lite abstinenser ja, og det er jo ikke rart iom at jeg har spist så mye kh i dag Kjenner litt rykninger i leggene på kveldstid, har vært sulten i dag - det er det eneste. Den sulten er jo en merkelig greie; skrubbsulten! og så spiser jeg en skive (ja da Prutti...) og er stappmett. Og så går det en time, og jeg er skrubbsulten igjen. Og en skive. Ikke vet jeg hva som skjer, men jeg lurer på om det er kroppens måte å sjekke om det er mat å få. Eller? Høres det dumt ut? Jeg er iaf redd for at den skal slå over på sparebluss av frykt for at det blir slutt på maten, så jeg spiser jeg Er litt spent på hvordan det blir nå da med Udos og cocosa. Kanskje det blir mindre sult?

Svar med sitat